3 Mayıs 2012 Perşembe

Bosch Bursa Servisleri

ben galatasaray taraftarının sorgulayan, hesap soran, seyircisini, futbolcusunu ve yöneticisini iyiye, doğruya yönlendiren bir grup olmasını istiyorum. tepkisini ölçülü bir şekilde koyan, protestosunu doğru yerlere yönelten, kimsenin maşası olmayan, tüm taraftar gruplarına örnek olacak, parmakla gösterilecek bilinçli bir topluluk olsun istiyorum. bilmem nereli aslanlar adı altında tribünde çoluğa çocuğa korku salan “bağırın lan”cılar gibi değil, arabesk tezahüratlarla takımı uyutanlar gibi değil, kaptanına belden aşağı vuranlar gibi hiç değil! kulübünüzün ilkleri başarmasından, öncü oluşundan gurur duyuyorsanız siz de kendinize böyle bir şekil vermelisiniz. Bosch Bursa Servisleri şimdi... kulüp yönetiminden memnun değilseniz bir yıl boyunca forma almayın, gs tv aboneliklerinizi iptal edin, bonus kartlarınızla alışverişi kesin, kartınız yoksa başvuru yapmayın, store’a gitmeyin, üşenmezseniz cep numaranızı başka bir operatöre taşıyın. merak etmeyin, galatasaray bunlar yokken de vardı, her zaman da var olacak! biz bu reaksiyonu toplu bir şekilde göstermeyi başarabilirsek, kelebek etkisi değil hidrojen bombası etkisi yaratırız emin olun. siz emeğinizi biraz kısın ki divan kurulu yönetimden hesap sorsun, madem ki şirketleşiyoruz, yönetimin idari performans kriterlerinden biri de sizin desteğiniz olsun! forumlarda üç beş kişiyle teknik-taktik dalaşına girip de kendi doğrularınızı kabul ettirmeye çalışmak yerine egonuzu bir kenara bırakıp takımınızı sevin. sevdiğiniz şeyin daha iyiye gitmesi için somut tepkiler üretin. istiyorum ki galatasaray taraftarı masaya yumruğunu koyduğu zaman bu, güçlü bir mesaj olsun! galatasaray hisseleri bir günde yüzde yirmi değer kaybetsin, bunun hesabının sorulacağını bilen yönetimin gözleri yuvalarından fırlasın, fırlasın ki koskoca galatasaray’ımı babalarının çiftliği gibi yönetemeyeceklerini, taraftarı vaatlerle, umut tacirliğiyle kandıramayacaklarını bilsinler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder